MENU

Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op de knop “In winkelwagen” om je artikel naar keuze in je winkelwagen te plaatsen. Je vind de winkelwagen rechts bovenaan de pagina. Klik hierop om de artikelen in je winkelwagen te bekijken. Kies voor “verder winkelen” om meer artikelen in je winkelwagen te plaatsen. Klaar met winkelen? klik op de knop “Bestelling afronden” en doorloop de stappen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

iDEAL: tijdens het bestelproces reken je af in je eigen vertrouwde beveiligde bankomgeving.
PayPal: tijdens het bestelproces reken je af met je PayPal-account. Hiervoor moet je je wel eerst aanmelden bij PayPal. Via PayPal kan je betalen met je credit card of je eigen bankrekening. Omdat je gegevens beschermd worden door PayPal, is dit een zeer veilige betaalmethode.
Achteraf betalen:Je kunt achteraf betalen via onze betaalpartner Klarna. Zodra wij de bestelling verzenden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om te betalen. Via Mijn Klarna heb je een volledig overzicht van de factuur of de betaling. Klarna bepaalt op diverse manieren wat het te besteden bedrag mag zijn. Koop je voor het eerst iets via Klarna dan kan het te besteden bedrag lager liggen dan dat het product kost.
Voor vragen over de achteraf betaling of een afgekeurde bestelling via Klarna, kun je contact opnemen met Klarna via 020-8082852 of de chat via klarna.nl/klantenservice.
Online overschrijving via Sofort: speciaal voor Belgische klanten met o.a. KBC, Belfius en de andere Belgische banken.
Creditcard: Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. Als je de bestelling komt ophalen is het niet mogelijk om vooraf via creditcard te betalen. Bij het ophalen van de bestelling kun je pinnen of contant betalen, zie hieronder.
Betalen bij ophalen: Bij het ophalen van je bestelling kun je contant of per pin betalen. 
Cadeaubon of Kortingscode: heb je een cadeaubon of kortingscode gekregen? Vul bij stap 1 in het bestelproces de code van de cadeaubon in bij het veld "kortingscode', klik vervolgens op "bereken korting". Als er daarna nog een bedrag openstaat, kies je voor een aanvullende betaalwijze. Je moet je cadeaubon in één keer besteden, je krijgt geen wisselgeld.

Hoe weet ik of mijn bestelling wordt verwerkt?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Je krijgt daarnaast een e-mail op het moment dat je bestelling door ons is verstuurd naar het door jou opgegeven adres. 

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland: De verzendkosten voor alle bestellingen die door de brievenbus passen zijn €3,50. Voor pakketpost is dit €4,95. Bestellingen van meer dan €75,- worden gratis verstuurd.

Levertijd en verzendkosten buitenland:
België: De verzendkosten voor alle bestellingen zijn €5,95. Bestellingen van meer dan €85,- worden gratis verstuurd.

Duitsland: De verzendkosten voor alle bestellingen zijn €6,95. Bestellingen van meer dan €100,- worden gratis verstuurd.

Voor de overige landen in Europa zijn de verzendkosten €16,50

Afhalen van je bestelling in onze inspirerende winkel is gratis.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling op een Nederlands of Belgisch adres te laten bezorgen, sturen wij je een e-mail met een Track & Trace code waarmee je de bestelling eenvoudig online kunt volgen.

Is het mogelijk mijn bestelling in de winkel op te halen?

Ja, het is mogelijk je bestelling af te halen in ons magazijn. 
Plaats hiervoor je bestelling via onze webshop en kies vervolgens bij overzicht van je winkelwagen onder het kopje 'betaalwijze' de optie: 'Betalen bij afhalen',
Je ontvangt een e-mail dat je bestelling klaar ligt, Je kunt hierop reageren wanneer je deze graag wil komen ophalen door te mailen of bellen. 

Adresgegevens:
Handlettering doe we zo!
Wilhelminalaan 33
5384 KP Heesch
Telefoonnummer: 06 348 287 96

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je je bestelling op werkdagen voor 14:00 plaatst en betaalt, wordt je bestelling meestal dezelfde dag nog verzonden, maar in ieder geval binnen 48 uur. 
Zendingen via PostNL hebben een gemiddelde levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. maandag en feestdagen). 

Pre-order artikelen: artikelen die je bestelt in pre-order, worden geleverd rond de vermelde verwachte leverdatum. De verwachte leverdatum is een indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Let op: je bestelling wordt pas verzonden wanneer deze helemaal compleet is.

Een bestelling die je wilt afhalen in de winkel zal binnen 1 werkdag klaarliggen, mits alles op voorraad. Je ontvangt hiervan een afhaalbericht. 

Kan ik een artikel retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor het retour sturen van het product naar ons zijn voor eigen rekening. Kijk hier voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Tijdens het bestellen kun je artikelen verwijderen of toevoegen aan het winkelmandje. Is de bestelling afgerond, dan kun je geen wijzigingen meer doorvoeren.

Waar kan ik een vraag stellen over een artikel?

Voor vragen, suggesties of klachten vragen wij je het contactformulier in te vullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kan ik een cadeaubon voor de webshop gebruiken?

Handlettering doen we zo! Cadeaubonnen kunnen in de webshop als betaalmiddel gebruikt worden.

Kan ik een cadeaubon van E-Lifestyle Gebruiken?

E-Lifestyle cadeaubonnen kunnen in de webshop als betaalmiddel gebruikt worden. Stuur even een e-mail naar info@handletteringdoenwezo.nl met de gegevens van je cadeaubon en wij zetten deze voor je om in een handlettering doen we zo cadeaubon.

Ik heb een kortingscode geldt deze op alle producten?

Wanneer je een kortingscode gebruikt geldt deze niet voor de volgende artikelen: cadeaubonnen, evenement, workshops, handletter feestje en boeken. Dit zal automatisch doorgevoerd worden en zichtbaar zijn in je winkelmandje.

Mijn kortingscode of cadeaubon werkt niet, wat moet ik doen?

Wat vervelend, stuur ons even een e-mail naar info@handletteringdoenwezo.nl en we kijken graag met je mee.
De korting zal alleen worden berekend bij het correct invoeren van de juiste code. Dit wordt niet achteraf verrekend.

Kan ik een kortingscode en cadeaubon tegelijk inwisselen?

Deze service bieden wij jullie zeker, helaas kant dit niet direct in de webshop. Vul de kortingscode van je cadeaubon in en plaats in het opmerkingen veld de kortingscode, Wij zullen deze handmatig terugstorten.
Mocht je meerde cadeaubonnen hebben, kunnen we deze ook voor je samenvoegen tot 1 cadeaubon (je ontvangt een nieuwe code per mail), 

Accepteren jullie ook vvv bonnen?

Het is niet mogelijk om je webshop aankoop met VVV bonnen te betalen.

Hebben jullie ook een winkel?

We hebben geen winkel.

Ik heb een klacht over mijn product, wat moet ik doen?

Ondanks dat wij ons inspannen om je de beste kwaliteit producten te leveren, kan het voorkomen dat je niet volledig tevreden bent met het geleverde product. Werkt het product niet naar behoren stuur even een e-mail naar info@handletteringdoenwezo.nl met een duidelijke omschrijving van jouw klacht en eventueel een foto. We streven erna klachten binnen 5 dagen op te lossen.
 

 

 

© 2017 - 2019 Handlettering doen we zo! | sitemap | rss
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.