Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op de knop “In winkelwagen” om je artikel naar keuze in je winkelwagen te plaatsen. Je vind de winkelwagen rechts bovenaan de pagina. Klik hierop om de artikelen in je winkelwagen te bekijken. Kies voor “verder winkelen” om meer artikelen in je winkelwagen te plaatsen. Klaar met winkelen? klik op de knop “Bestelling afronden” en doorloop de stappen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

iDEAL: tijdens het bestelproces reken je af in je eigen vertrouwde beveiligde bankomgeving.
PayPal: tijdens het bestelproces reken je af met je PayPal-account. Hiervoor moet je je wel eerst aanmelden bij PayPal. Via PayPal kan je betalen met je credit card of je eigen bankrekening. Omdat je gegevens beschermd worden door PayPal, is dit een zeer veilige betaalmethode.
Achteraf betalen:Je kunt achteraf betalen via onze betaalpartner Klarna. Zodra wij de bestelling verzenden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om te betalen. Via Mijn Klarna heb je een volledig overzicht van de factuur of de betaling. Klarna bepaalt op diverse manieren wat het te besteden bedrag mag zijn. Koop je voor het eerst iets via Klarna dan kan het te besteden bedrag lager liggen dan dat het product kost.
Voor vragen over de achteraf betaling of een afgekeurde bestelling via Klarna, kun je contact opnemen met Klarna via 020-8082852 of de chat via klarna.nl/klantenservice.
Online overschrijving via Sofort: speciaal voor Belgische klanten met o.a. KBC, Belfius en de andere Belgische banken.
Creditcard: Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. Als je de bestelling komt ophalen is het niet mogelijk om vooraf via creditcard te betalen. Bij het ophalen van de bestelling kun je pinnen of contant betalen, zie hieronder.
Betalen bij ophalen: Bij het ophalen van je bestelling kun je contant of per pin betalen. 
Cadeaubon of Kortingscode: heb je een cadeaubon of kortingscode gekregen? Vul bij stap 1 in het bestelproces de code van de cadeaubon in bij het veld "kortingscode', klik vervolgens op "bereken korting". Als er daarna nog een bedrag openstaat, kies je voor een aanvullende betaalwijze. Je moet je cadeaubon in één keer besteden, je krijgt geen wisselgeld.

Hoe weet ik of mijn bestelling wordt verwerkt?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Je krijgt daarnaast een e-mail op het moment dat je bestelling door ons is verstuurd naar het door jou opgegeven adres. 

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland: De verzendkosten voor alle bestellingen die door de brievenbus passen zijn €3,50. Voor pakketpost is dit €4,95. Bestellingen van meer dan €75,- worden gratis verstuurd.

Levertijd en verzendkosten buitenland:
België & Duitsland: De verzendkosten voor alle bestellingen zijn €5,95. Bestellingen van meer dan €85,- worden gratis verstuurd.

Voor de overige landen in Europa zijn de verzendkosten €14,50

Afhalen van je bestelling is gratis.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling op een Nederlands of Belgisch adres te laten bezorgen, sturen wij je een e-mail met een Track & Trace code waarmee je de bestelling eenvoudig online kunt volgen.

Is het mogelijk mijn bestelling in de winkel op te halen?

Ja, het is mogelijk je bestelling af te halen in ons magazijn. 
Plaats hiervoor je bestelling via onze webshop en kies vervolgens bij overzicht van je winkelwagen onder het kopje 'betaalwijze' de optie: 'Betalen bij afhalen',
Je ontvangt een e-mail dat je bestelling klaar ligt, Je kunt hierop reageren wanneer je deze graag wil komen ophalen door te mailen of bellen. 

Adresgegevens:
Handlettering doe we zo!
Hescheweg 167
5343 AA Oss
Telefoonnummer: 06 348 287 96

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je je bestelling op werkdagen voor 14:00 plaatst en betaalt, wordt je bestelling meestal dezelfde dag nog verzonden, maar in ieder geval binnen 48 uur. 
Zendingen via PostNL hebben een gemiddelde levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. maandag en feestdagen). 

Pre-order artikelen: artikelen die je bestelt in pre-order, worden geleverd rond de vermelde verwachte leverdatum. De verwachte leverdatum is een indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Let op: je bestelling wordt pas verzonden wanneer deze helemaal compleet is.

Een bestelling die je wilt afhalen in de winkel zal binnen 1 werkdag klaarliggen, mits alles op voorraad. Je ontvangt hiervan een afhaalbericht. 

Kan ik een artikel retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor het retour sturen van het product naar ons zijn voor eigen rekening. Kijk hier voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Tijdens het bestellen kun je artikelen verwijderen of toevoegen aan het winkelmandje. Is de bestelling afgerond, dan kun je geen wijzigingen meer doorvoeren.

Waar kan ik een vraag stellen over een artikel?

Voor vragen, suggesties of klachten vragen wij je het contactformulier in te vullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kan ik een cadeaubon voor de webshop gebruiken?

Handlettering doen we zo! Cadeaubonnen kunnen in de webshop als betaalmiddel gebruikt worden.

Kan ik een cadeaubon van E-Lifestyle Gebruiken?

E-Lifestyle cadeaubonnen kunnen in de webshop als betaalmiddel gebruikt worden. Stuur even een e-mail naar info@handletteringdoenwezo.nl met de gegevens van je cadeaubon en wij zetten deze voor je om in een handlettering doen we zo cadeaubon.

Ik heb een kortingscode geldt deze op alle producten?

Wanneer je een kortingscode gebruikt geldt deze niet voor de volgende artikelen: cadeaubonnen, evenement, workshops, handletter feestje en boeken. Dit zal automatisch doorgevoerd worden en zichtbaar zijn in je winkelmandje.

Mijn kortingscode of cadeaubon werkt niet, wat moet ik doen?

Wat vervelend, stuur ons even een e-mail naar info@handletteringdoenwezo.nl en we kijken graag met je mee.
De korting zal alleen worden berekend bij het correct invoeren van de juiste code. Dit wordt niet achteraf verrekend.

Kan ik een kortingscode en cadeaubon tegelijk inwisselen?

Deze service bieden wij jullie zeker, helaas kant dit niet direct in de webshop. Vul de kortingscode van je cadeaubon in en plaats in het opmerkingen veld de kortingscode, Wij zullen deze handmatig terugstorten.
Mocht je meerde cadeaubonnen hebben, kunnen we deze ook voor je samenvoegen tot 1 cadeaubon (je ontvangt een nieuwe code per mail), 

Accepteren jullie ook vvv bonnen?

Het is niet mogelijk om je webshop aankoop met VVV bonnen te betalen.

Hebben jullie ook een winkel?

We hebben geen winkel.

Ik heb een klacht over mijn product, wat moet ik doen?

Ondanks dat wij ons inspannen om je de beste kwaliteit producten te leveren, kan het voorkomen dat je niet volledig tevreden bent met het geleverde product. Werkt het product niet naar behoren stuur even een e-mail naar info@handletteringdoenwezo.nl met een duidelijke omschrijving van jouw klacht en eventueel een foto. We streven erna klachten binnen 5 dagen op te lossen.
 

 

 

© 2017 - 2020 Handlettering doen we zo! | sitemap | rss